18 oktober 2011

Om mig - Molina

Jag heter Molina och jag är 21 år (trodde nyss jag var 19...) och jag bor i falun tillsammans med min pojkvän och våran lilla söta och vita schäfervalp. Jag valde att söka till textilkursen för att jag tyckte att det verkade kul och för att jag ville lära mig sy och väva. Att gå här på fornby folkhögskola måste vara det bästa valet jag gjort i hela mitt liv, jag har lärt känna nya människor och våran textilgrupp är som en enda stor familj, det gillar vi! Fikapauser på schemat är det tråkigaste vi har, då förstår man väl att man har det bra mysigt i skolan. Lektionerna är för övrigt riktigt roliga och man gör väldigt mycket och olika saker. Hade jag kunnat så hade jag stannat här för alltid eller något, tror inte att någonting kan toppa detta! Om man blir hemma en dag känns det som att jorden går under för att det är så trist, haha! Jag har lärt mig mycket på så kort tid och det mår jag bra av! 

Kolla in min härliga mössa, med en oerhört avancerad langettbroderad söm och flätade snoddar som kryddan på moset. Obeservera hålen där dreadsen tjoffar ut. De är bra om man vill ha pippilottor någon dag. Duger den inte så varför inte ett par schyssta vantar med lite personliga upp-piffningar. 

Hemmagjorda saker måste vara det bästa som finns! Kram på er /M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar